Kategorie

Czas i koszty dostawy

Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku formy płatności za pobraniem – do 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia
b) w przypadku zamówienia płatnego przelewem – po zaksięgowaniu środków na koncie
UWAGA! W przypadku zaznaczenia na formularzu zamówienia opcji płatności za pobraniem a potem wpłacenia środków na konto, klient zobowiązuje się do zapłacenia kurierowi należnej kwoty, natomiast firma Julimex zobowiązuje się do przelania wpłaconych wcześniej środków z powrotem na konto Klienta.

Zamówienie zostaje anulowane w przypadku braku wpływu środków na konto Wyszczuplajaca.pl w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.
 
W momencie potwierdzenia wpływu środków na konto Wyszczuplajaca.pl oraz skompletowania zamówienia do wysyłki, Klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

Koszt przesyłki pokrywane są przez nabywcę towaru:
Koszt przesyłki Pocztą Polską (przy przedpłacie na konto)- 15,00 zł za paczkę (bez względu na wagę).
Koszt przesyłki Kurierem "Siódemka" (przy przedpłacie na konto)- jedyne 13,50 zł (bez względu na wagę);
koszt przesyłki kurierskiej (za pobraniem)- 15,50 zł (bez względu na wagę).
NOWOŚĆ: możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy: 
"
Julimex Sp z o.o. Sp. Komandytowa ""  Łódź, ul. Piłsudskiego 135D.

Darmowa wysyłka przy zamówienie powyżej 300zł i przedpłacie na konto. 

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych (od momentu wpłynięcia należności na konto Wyszczuplajaca.pl – w przypadku, gdy zamówienie płatne przelewem).
Wyszczuplajaca.pl zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu wysyłki, o czym poinformuje klienta osobnym e-mailem lub telefonicznie.

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską (Siódemka) i czas ich dostarczenia wynosi od 1 do 5 dni. Paczki pakowane są w dyskretne opakowania, tak iż nie widać ich zawartości ani logo sklepu. Bieliznę modelującą i klasyczną wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem kuriera!
W przypadku zamówień składających się z kilku produktów o różnym czasie dostępności a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od skompletowania pełnego zamówienia chyba, że strony postanowią inaczej.

UWAGA: nie odpowiadamy za przesyłki zagubione przez Pocztę. Jeśli zakupiona bielizna nie dotrze w ciągu 2 tygodni od wysłania do Ciebie informacji o zmianie statusu zamówienia na zrealizowane, prosimy o pilny kontakt! Często zdarza się że listonosz nie zostawia awiza i przesyłka wraca do nas. Jeśli jednak nie udaje jej się zlokalizować, składamy na poczcie reklamacje i czekamy na rozpatrzenie jej.